Przy zamówieniach za zaliczeniem pocztowym (płatne przy odbiorze towaru), złożonych do godziny 15.00, wysyłka realizowana jest w dniu otrzymania zamówienia (za wyjątkiem sytuacji, gdy brak jest określonego towaru w magazynie lub oznaczenie przy cenie towaru wskazuje na dłuższy okres oczekiwania).
Wysyłka towaru może odbywać się:
- Pocztą Polską (przesyłka polecona, priorytetowa) - po otrzymaniu przedpłaty na konto - 12 zł
- Pocztą Polską (przesyłka polecona, priorytetowa) - za zaliczeniem pocztowym (płatne przy odbiorze) - 17 zł
- kurierem DPD - po otrzymaniu przedpłaty na konto - 25 zł
- kurierem DPD - zapłata przy odbiorze towaru - 30 zł
Prosimy o uważne wpisywanie swoich danych, co pozwoli nam uniknąć ewentualnych pomyłek i zwrotów zamówionych towarów.
Zwroty i reklamacje
Zwroty
Każdy zamówiony produkt w naszym sklepie internetowym może być zwrócony bez podawania przyczyny. Wystarczy, że w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia wyślecie Państwo do nas oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Następnie do 14 dni od daty złożenia oświadczenia należy dokonać zwrotu produktów. Zwrot może dotyczyć całości zamówienia lub jego części.
W przypadku podjęcia decyzji o zwrocie, produkty należy odesłać Pocztą Polską (z potwierdzeniem nadania) wraz z otrzymaną fakturą VAT na nasz adres:
PPHU ''SIGMA'' J.Banecki, I.Jaśniewski i wspólnicy-sp.j.
ul. Trzcińska 21/23
96-100 Skierniewice
Zwrot pieniędzy za zwrócone produkty i koszt przesyłki, zostanie dokonany na numer rachunku bankowego.
Reklamacje
Reklamacja obejmuje towar uszkodzony (np.: podczas transportu do Klienta) lub posiadający defekt, wady fabryczne (np.: brak stron) i może dotyczyć części lub całości zamówienia.
Reklamowane produkty należy odesłać Pocztą Polską (z potwierdzeniem nadania) wraz z otrzymaną fakturą VAT i informacją o przyczynie reklamacji na nasz adres:
PPHU ''SIGMA'' J.Banecki, I.Jaśniewski i wspólnicy-sp.j.
ul. Trzcińska 21/23
96-100 Skierniewice
Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki reklamacyjnej. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji produkt zostanie wymieniony na nowy i pełnowartościowy, a jeśli nie będzie to możliwe z powodu jego braku w magazynie, zwrócimy Państwu pieniądze. Tylko po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji zwracamy również koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego.
Zamówienia na książki przyjmujemy również:
- telefonicznie: (46) 835-90-65 lub 833-23-25
- faxem: (46) 835-90-62
- pocztą na adres:
PPHU ''SIGMA'' J.Banecki, I.Jaśniewski i wspólnicy-sp.j.
ul. Trzcińska 21/23
96-100 Skierniewice
- przez e-mail: poczta@sigma-wydawnictwo.com.pl